Všecko je jak má být

zahrajem dobrý beat... *písnička od Listoletu*

Ale ne, každý den, se děje tolik věcí, které mě jen utvrzují v tom, že opravdu vše je jak má být, mnohdy i mnohem lepší než by mě jen mohlo napadnou.

 Aneb od pondělí se celá má škola zbavuje věcí-to, co se už dlouho nepoužilo nebo zavazí, odnášeli studenti během hodin na dvůr do obrovského kontejneru. Jednu chvíli jsem pomáhala na výstavnictví, dohromady jsem šla snad šestkrát dolů a nahoru... Avšak!
 Z kontejneru jsem vytáhla přeobrovský obraz, dvě funkční lampičky, takovou tu starou rybářskou stoličku, kterou jsem si vždycky přála-měli jsme ji na chatě a po dlouhá léta po ní pátráme. A ještě jedna důležitá věc, spolu s kamarádem jsme vytáhli obrovský, překrásný koberec, velice podobný tomu, který už mám dlouho vyhlídlý, ale protože je moc drahý, zůstával jen na přacím lístku.

Je to jednoduše super. Mám malý byteček, který pomalu zařizujeme a pořádná lampička na stůl stále chyběla, nyní, už má své místo a svítí nám po nocích. Obraz zatím stojí v chodbě ale každý den alespoň chvíli přemýšlím, co na plátno namaluji a vypadá to, že to bude nějaká překrásná, žluto bílá mandala, mňam!

Přeji krásný víkend i vám, moc moc se na něj těším! S kamarády a velkým psem jedeme na chatu, možná, že budeme spát v čelíně. Dobrodružství, radost, čerství vzduch, sluníčko a ovečky s oudolí.

 Jak ráda to mám, všecko to žití, když se ničeho nebojím!

Slunce v duši i vám.


                                                         Těším se na jaro, až obrostu listím...

Komentáře

Oblíbené příspěvky