d o m a

 Krásný, návštěvový víkend, plný všeho možného. V plánu bylo flákání a koukání a vaření a jedení. Takový byl sice plán, ale...

 Moc moc jsem chtěla přestěhovat pokoj, dát koberec, vymyslet místo pro obraz no.. Prostě přeházet celý pokoj. Věděla jsem, že to dá spousty práce, kterou nezvládnu sama.. Ale když nás tady bylo tolik tak se to úplně nabízelo..

 Zabralo to nějakou chvíli, asi mnohem delší chvíli-hlavně vysávání koberce z konťáku- ale je to tu teď nejkrásnější a prostorné. Pokoj měl už několik podob, na to, že tu jsem ani ne rok, jsem stěhovala snad pětkrát? Možná i víc.

 Všem moc díky za pomoc, bez vás by to nešlo. Aspoň zase vím, jak moc mě máte rádi.

Beno, náš občasný pes na hlídání a Ája, ta tu občas taky bydlí :)

spolu s bulgurem je to nom nom nom

Kamarád nám povídal o své návštěvě na Ukrajině během Vánoc

z leva: Tom, já, půlka Áji, já, já, Marek, Vašek, druhá půlka Áji a Áža

Thai Nguyen  A1

Přidat popisek
  Květy voní voní s mléčným jezerem https://youtu.be/hxIxygdOtvY.





Komentáře

Oblíbené příspěvky