Modrá, žlutá, slunečná

Z Lomnice po modré do Veselí a odtud dolů, domů ke světlu po žluté. Bylo to krásný.. Tak moc šťavnatý a hřejivý. Fotky jsou bez úprav a já jsem spokojena. Zítra stopem na svatbu do Modré, to bude ještě krásnější! Šťastné cesty Vám všem!
Děkuju, že jsme si spolu takhle vyšly.

Pro správnou atmošku doporučuji tuto píseň: https://youtu.be/BspiVgfaJR8






Poetika jako od Skácela



Osobně mám fakt ráda papírový mapy.. Jo, často jsme nějak byly mimo cestu ale tolikrát jsme se zase našly...

A tohle byl důvod, proč jsme vyšly.. We are the sun and here we comes!


Z mechu a kapradí

Píchavá prsíčka



Kousíček odtud žijeme.. a nikdy jsme tu nebyly..





Mé nejoblíbenější...



Z Anglie jsem si přivezla nový batoh, je úžasnej, vlastně se do něj vleze vše a kapsa na helmu se mi osvědčila i na bedle.



Komentáře

Oblíbené příspěvky