Back

Do Česka jsme přijeli 6.9. což znamená, že jsme to dva týdny a kousek.. Bylo to krušný..

 Přijeli jsme ve středu, pořádně jsme se umyli v "normální sprše" a jo, bylo to lepší než na venkovní palubě lodi kam jsme si horkou vodu museli donášet v barelu.. Každopádně návrat domů byl nejvíc divnej v tom, že se mi náš byt úplně nezamlouval, připadalo mi jak kdyby tu žil někdo cizí a tak, od našeno návratu vymýšlím, přestavuju a představuju si ono bezpečné a překrásné místo. Daří se mi to.

 Když jste v cizině, stýskáte si po domově, když jste doma, toužíte po daleké cestě... Nebo to tak mám jen já?

 Na vymýšlení blbostí v bytě mám spoustu času, Tomáš je totiž zase zpět v Anglii.

 Moc mě baví tvořit prostor, to ňuchňavé doma, které mi tu při našem návratu chybělo.








Obrázky jsou z posledních pár dní v Anglii, z cesty domů a první dny back in Czechia. 

 Měla jsem plán, že si po návratu dopřeju klid na aklimatizaci a tak, no a místo toho jsem si hned druhý den domluvila práci, do které už chodím dva týdny, tak až půjdete někdy v Tišnově okolo zdravé výživy u morového sloupu, můžete mi zamávat. A proč teď píšu? Čekám na fotky z longboardové akce, na kterou jsme se vlastně z Anglie předčasně vrátili, a fotky to jsou skvělý, zase mě to začíná bavit a to si myslím, že je paráda protože další víkend mě čeká stavba, kde si chci pořádně pofotit ty emoce a barvičky a lásku! Inu, mám teď život živý, žádná flákačka. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky