#jedemenavejlet

Moje nejmilejší kamarádka bude až do září kdesi v Londýně, máme v plánu se spolu setkat někde u Slunečnic od Vincenta v Národním Londýnovským muzeu při mém pobytu v Anglii, ale nemusí to vyjít a tak jsme se rozhodly pro výlet směr Náměšť nad Oslavou a ještě dál.

 Jedeme navštívit místo našeho letního tábořiště. V noci se budeme bát jako jakoukoliv jinou noc, kterou strávíme v lese, a zajisté se budeme chvástat, že ráno vstaneme na tu Boží podívanou jak slunce vstává. Největší dilema zajisté bude i to, jestli budeme spát ve stanu nebo pod širákem a jestli se nám opravdu chce ten oheň rozdělávat, když ani nemáme brambory do popelu.

Pro mě to letos bude poprvé za 12 let co nestrávím tři týdny v přírodě a s těmi nejlepšími lidmi v podsadovém stanu. Tak ráda bych zase jela poprvé na tábor! Jako dítě, které píše mamince dopis na toaleťáku protože je to rozhodně dobrej nápad. Chybí mi být dítětem v oddílu, vedoucování je úplně o něčem jiném..

2008
2015 





  


Všechny cesty začínají k ránu, po chudé a krátké snídani.

Komentáře

  1. Pěkné fotky. Já na tohle moc nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      To já zas vždycky.. akorát pak už je to v člověku nastálo a stále by se mu někam chtělo, v hlavě splétá plány, vymýšlí, no a nakonec vyhraje lenost.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky