Dva dny do odjezdu

Jeden den, čtrnáct hodin a nějaká půl hodinka do plánovaného prvního stopu někde u benziny v Modřicích. Aaaaa! Už!

 Po cestě chci počítat:
  počet nanuků,zmrzlin 
  přespání ve stanu,na pláži,pod širákem,pod mostem,u cauchsurfera, pod mostem
  počet stopnutých aut a jejich barvu
 kolikrát jsem si myla hlavu (docela sranda že? Zajímá mě to kvůli nopoo)
 zaslaný pohledy, ale to snad budeme vědět
 počet cedulí a lihovek, který nám zajistily stop 
 dumpsterdiving 
 jak dlouho jsme čekali na stop 
opravdová sprcha, ne žádný potoky, rybníky, mořata

 Snažím se nabalit, zatím mám jen oblečení. Barevně mi to vyšlo úplně krásně, věci do tepla mám všechny modré-kytičkované šaty, tílko, triko z CVVZ, druhý tílko a plavky jsou černo modrý..
 Věci do tepla, tedy termověci-podvlíkačky, dlouhý triko a katě, všecko červený! Pláštěnka taky!

Líbí se mi, že to takhle spontánně vyšlo.. Protože modrá jako voda jednoduše chladí a osvěží, červená zase naopak zahřeje :)

Pak tam mám mikinu, bundu, ručník, látkový intimky, spoďáry a ponožky..
 Jo a na sebe beru super modrou košilu s bílýma puntíkama a Tom má super bílo modrou košili s pávama a kytkama a je úplně jak Dvoukvítek, fakt nám to sluší, tak moc, že nás každej bude chtít!

 Každopádně komplet seznam bych sem ještě chtěla přidat. Musím zvážit sebe i batoh, očekávám, že zhubnu, chá! Tak uvidíme. Hodně i řeším fotoaparát, chtěla bych fotit jen na analog a přitom se mi nechce tahat nic, ani digitál, přitom si ale přeju abychom jeden digi měli.. uvidíme, snad nebudou selfíčka jen z mobilu, i když na ty se taky těším! :)

 Pro dnešek už end! Musím jít balit, prát, uklízet, dojídat zásoby na bytě...

Franz von Lenbach, takhle na lehko příště jedem.


Komentáře

Oblíbené příspěvky