DEEP DARK FEARS...MATURUJU!

Připustíme vás a děj se vůle Boží! Zazní věta a pak už je to alespoň trochu úleva, jenže než člověk vyjde z kabinetu zjistí, že to vlastně stejně nic neznamená, že to bude ještě horší ale stále je tu září...

Každopádně teď nějaké to milé! Jen krátce...
 Venku už je zeleno, Praha na mě čeká s výstavním prostorem v kavárně v divadle jen pro mě, učím se už "jen" na maturitu, musím víc číst (což mi vlastně vůbec nejde), zdají se mi sny o dětech, jezdím hodně na prkně akorát dobře mi to jde jen když mám před kým machrovat...
 Uff, bojím se toho a přitom vím, že to nemůže být tak nehorázně těžký, hlavně klídek a nebrečet.

Tak a teď ty strachy :) Je to mnohdy ztvárnění i strachů které trápí mě, především ten první obrázek, nejvíc super bylo vidět, že nejsem jediná, kdo se bojí špičatých plotů...

 Autorem je Fran Krause a své obrázky tvoří tak, že se ptá lidí na jejich největší, nejabsurdnější strach a poté to namaluje, což je skvělý, nekonečný projekt, tak se mi to líbí. Tak.

 http://deep-dark-fears.tumblr.com/ zde je jeho Tůmblrrr tak nakoukněte na nové věci.















Komentáře

Oblíbené příspěvky