Buďme změnou, kterou chceme vidět ve světě

Ahoj, už jsem tu zase nějakou dobu nic nenapsala, ale vzhledem k tomu, že už strašně dlouho ve mě roste touha sdílet spoustu témat, navracím se zase sem, do koruny stromu :)

 Když si pročítám starý články, mám z toho opravdu radost, vždycky si vybavím spoustu milejch chvil a taky mi dost často dojde, že už po několikáté řeším tu stejnou věc, která je pro mě zrovna teď třeba fakt aktuální a já ji jakože jen tak náhodou zmíním dva, tři roky zpět..

No jo, chci to s vámi zase sdílet, chci vás inspirovat a ukázat, že to jde v mnoha a mnoha případech i bez plastů a dost často i úplně bez odpadu a to je teď asi to nejvíc aktuální téma v mým životě. Do dalšího roku jsem si sepsala i několik výzev, kterých se chci účastnit, třeba je to: neutrácet-no spend money chalenge plus si zároveň zapisovat výdaje, měsíc bez cukru, knižní výzva na rok 2019, inctober, měsíc bez plastů, yoga with Adriene taky na měsíc, 365 fotek (ať už na kinofilm nebo telefon), žádný petláhve, DIY co jen půjde, no a v průběhu roku ještě určitě přidám další, jen jsem to tu teď chtěla tak nějak nastínit.. Jo a říkala jsem si, že článek týdně by mohl být taky fajn, co? Měl by tu o to někdo zájem?

 Moc by se mi líbilo, kdyby tu vznikla nějaká komunikace mezi námi, to by se mi fakt líbilo :) Třeba mě sem tam zase navštíví i Mrrca, Ejmí nebo moje máma. Uvidíme kam nás to zavede.






Komentáře

Oblíbené příspěvky