No more walking on eggshell

When you brainwashed me with formulas of how I should be
 Když jsi vychována tím, jaká bys měla být
Shaped me and raped me of my individuality
 Tvarují a znásilňují tebe samotnou
Schooled me and fooled me
 Jen tě školí a klamou
Told me what I could and could not see
 Řekni mi co zmůžu a co nevidím
Took me and shook me
 Vezmi mně a zatřes se mnou
Of my urges to be free
 To, co potřebuji, je svoboda

 -society-společnost-
https://youtu.be/TcKWZaREWkg


 Alice Pheobe Lou - autorka zde anglicky zkopírovaných textů, se mé duše dotýká úplně nejvíc a tak ji sdílím, snad ji ale už znáte. A ty překrásný klipy a hudba jak je smíchanááá. Zmrzlina pro mou duši!
 Překlad je můj, volný, takový, jak ho sama vnímám, snad není moc hroznej, no, nehodnotím. Pocity z angličtiny do čj, protože její texty mi přináší pokaždý nový úhel pohledu, novou zá-myšlenku.

 Sometimes life can get a little wrong
Občas se v životě něco pokazí
but it wont be long
Ale ne nadlouho
Cuz it just make me strong
A já budu (díky tomu) silnější

 -Berlin blues-
https://youtu.be/qPvxqKAOE4k



Irsko, close to Cloyne, summer 2015?






Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky