Únor v kinofilmu


Praktica DX20 a nějakej kinofilm.. Nádhera nádherná! Aneb tohle je asi poprvé, kdy jsem jeden film nafotila za víkend, protože se muselo vyzkoušet jak dobře foťák funguje. A funguje dobře! Byl to dobrej víkend.. Plnej pěkných setkání a zimy. Děkuju!

Tohle je má úplně první fotka na Prakticu :) Díky Terko!

cappucíno s mlékem sójovým

Prý taková umělecká fotka, ale hlavně, že je tam to zrcadlo! :)

-U nás doma-

Tahle fota mi evokuje parný léto v zahradním domku nebo u babičky.. Háčkovala ji moje máma a těším se, až se pod ní schovají moje děti.. 

Vínečko ve slevě za 39. Jediný, co nám teď chutná. 

Sobota, všude zmrzlo.

Tišnovská Hruška

Where I grown up

Where my mum live

Nejkrásnější fotka z filmu celého je pořízena v koupeně mé mámy, Tom se zase nechtěl fotit, že tam prej stejně není nic vidět (a měl pravdu, dost dlouho jsem míříla na boler a ne na nás :)).

Brno, víte kde to je? 

Klasická neděle, začínající tradice. Je to fakt super. 



Komentáře

Oblíbené příspěvky