Dobré ráno


Už jsme spali v dodávce! No a dobré! Je to tajemně dobrodružné, krásně nové a opravdu vysněné.

 Zvládli jsme i výlet na místo, které se nám moc líbí, na kterém bychom se rádi vzali. To bude krása! Těším se na to, jaké to tam bude až budou akáty olistěné, naposled jsme tam byli na podzim a to už moc listí nebylo. Vzhůru k nebi! Jako ptáci, kteří vždy musí mít kde přistát.






Toto jaro je úplně jiné, jde úplně mimo mě, já jen stíhám vnímat, že je čím dál tím víc světla a mám z toho radost. Po Velikonocích půjdu již druhý týden do nové práce, dojdou mi výsledky z kresby, kterou jsem na přijímačkách překvapila sama sebe. Za týden bude už úplné jaro a i když budu mít snad víc čas, už nebudou kvést stromy. A taky už budu mít dočteného Alchymistu, který je opravdu úžasný-ještě jsem ho ani nedočetla a chci si ho přečíst znovu, jen po stránce za den, pěkně pomalu. 

Děkuji. 


Komentáře

  1. Mít obytnou dodávku, to si přejeme s mužem už tak dvacet let. :-)) Jednou bude. A vám moc fandím!! Ten obrázek na zadním skle fakt máte, nebo je to domalovaný v počítači, stejně jako první fotka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a nám těch dvacet je :) Děkujeme, moc! Už se nám cesta pomalu vykresluje, odjíždíme už v červnu, tak už za chvíli..
      Je to domalované, ale na skle malované by to bylo super. Docela mě to baví.
      Těším se na Vaši dodávku :) PS: Občas se mi o Vás zdá!

      Vymazat
  2. Alchymistu mám hodně moc ráda. Stejně tak Bridu, Veronika se rozhodla zemřít, 11 minut... A tak, prostě... Mám ráda Coelha. :D
    Jsem ráda, že jste teď takoví spoko. :) <3

    OdpovědětVymazat
  3. To ti musím napsat: dnes nám kamarádi půjčili dodávku, už jsem ji řídila (bezva, zážitek dne) a za pár dnů vyrážíme na dovolenou. Těším se jak malá. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky