Dobrý a špatný


Jedna zpráva dobrá, zbytek špatný. 

K těm špatným-zavřeli nám konťák u Tesca tak sdílím alespoň fotky posledního úlovku... Vším tím jsme nakrmili hrající kapely na mé maturitní obří párty na Flédě. Ta párty byla taková no.. zase jsme došla k tomu, že mě spousta lidí pod vlivem možných i nemožných drog moc nebaví, necítím se mezi nimi dobře a opravdu chápu ty, co jsou XXX? Teď přesně nevím jak se to jmenuje, je to označení lidí, kteří nepijí, nefetují, nebo prostě nedrogují jakkoliv a většinou to jsou i vegani. 

Dost často se nám s Tomem stává, že po nás vyjíždí lidi v obchodácích, mají na nás poznámky, které jen snižují hlavně jen jejich úroveň a pfff.. 

Taky mám za sebou psanou maturitu, ale počítám s tím, že něco zopakuju v září.

Bajky "stvořil" Ezop, to si pamatujte. 

Bolí mě břicho. 

Venku už bývá horko a jedna zmrzlina nestačííí!

Chcípla mi bazalka, ta, kterou jsem naprosto hrdinsky vytáhla z konťáku.

Zdají se mi hrozný sny. 

Když jsme dnes v noci jeli na prknech, ježek mi skočil pod kola a já hrozně zaječela. 

Nechci maturovat. 

Jsem hrozně nervní a na všechny kolem hnusná. 

Hrozný je, že těch špatnejch by bylo ještě moc, teď aspoň ta dobrá. 

Dnes jsem konečně našla s Anežkou čas a zašli jsme spolu do pole řepkového a jali se fotit žraloky. Blbý je to, že to asi nedopadlo úplně dobře, jako jo, výtvarná fotka je to super, jen jako produkt je to docela slabota. Slabý je taky to, že už to prostě nechci, nebudu, odmítám, fotit znova.. Z řepky mě nohy svědí ještě teď. A fotek bude snad i víc.. Až je Anež schválí.. Ani ona je ještě neviděla, ale myslím, že není zač se stydět. Jsem moc ráda, že dnes byly tak krásný mraky, slunko, ... . 

Nasbírala jsem hluchavku do vázy!

Jedno rajče od maminky, který snad už za chvíli pujde na balkon, kde mimochodem vyrůstá moc moc salátků, což je skvělý!

Mám svý první slunečný brýle, což je nejkrásnější! (patrné na snímku s rajčaty)

-

Přikládám krasoplné pole s Anežkou



           





          Nehledejte jen ty špatný nebo dobrý věci, nejlepší je prostě jen přijmout a zase pustit.. 

Komentáře

  1. moc se mi líbí poslední věta i žralokový šaty v řepce. někde je prodáváte s anežkou?:)

    maturity se neboj:)ta moje byla roztomilá, i když nervy jsem měla.. přišlo mi to jako povídání si strašně vynervenej malej člověk s děsně milýma a veselýma a hodnýma učitelama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme mnohokráte, nebylo radno se v té džungli pohybovat :) Žraloci jsou modrotiskový a ušil je někdo z textilní školy v Brně. Vybrali jsme si tam nějaké oblečení a úkolem je nafotit je, výsledný fotky budou půlkou praktický zkoušky.

      To je hezký :) Nejhorší je opravdu to, že na člověkovi najednou zase leží celý svět a je to jednoduše uf..

      Vymazat
    2. tak myslím že úkol se vám fakt poved. a moc by se mi líbilo je nosit:)

      a jak ti pak najednou bude lehko!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky